Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
To nie problem ZKKM tylko pasazerow :) W koncu kto bedzie musial sie tlumaczyc ?? Moja siostra kiedys miala sytuacje ze kasownik nie wbil nic na bilet ( tusz zacheschl ?? ) i pozniej kontrola okazuje sie ze nie ma nic wybite na bilecie. Sprawa zostala "umorzona" ( po naszej interwencji w ZKKM ) ale jak widac na moment. Pozniej przychodzily znow wezwania do zaplaty, ale byly przez rodzicow ignorowane i po 5 latach juz nie mogli nic zrobiec. Ile bylo podobnych przypadkow ?? ZKKM to panstwo w panstwie i jak cos nie jest jak trzeba pasazer musi sie tlumaczyc i udowadniac swoja niewinnosc a nie ZKKM ma udowodnic ze wszystko jest ok.

Napisany przez ~raptor, 18.09.2011 21:46

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.141.7.154 / ec2-3-141-7-154.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)