Chrzanów
Budowa garaży na osiedlu w Chrzanowie to dobry pomysł?
Chodzi dokładnie o 18 murowanych garaży i 33 miejsca postojowe dla samochodów. Inwestorem jest Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Chrzanowie.
- Ruszamy z budową - mówi Ilona Morawska-Ptasińska, prezes TBS.
Zadanie zrealizuje firma Walek z Żarek. Koszt po przetargu - 1 mln 169 tys. zł. Termin wykonania - 4 miesiące.
- Trzeba robić parkingi, a nie stawiać garaże - proponuje na FB burmistrza Roberta Maciaszka jeden z mieszkańców osiedla Północ.
Ilona Morawska-Ptasińska, prezes TBS, mówi, że kalkulacyjna cena za nowy garaż z gruntem i udziałami w działce, przez którą będzie prowadził dojazd do garaży i miejsc postojowych, wynosi 90 tys. zł. Każdy właściciel garażu będzie miał własną księgę wieczystą. Z kolei miesięczny wynajem miejsca postojowego to 200 zł.
Przypomnijmy, że początkowo burmistrz Robert Maciaszek chciał postawić nowy blok na tej 40-arowej działce między Sienkiewicza a istniejącym blokiem nr 4 przy Mieszka I, naprzeciwko cmentarza. Po protestach mieszkańców wycofał się z tej koncepcji.
Komentarze
6 komentarzy
Burmistrz już chyba zorientował się, że Sowa i przyjaciele to marne towarzystwo
Maciaszek coś zaczął robić odkąd się odciął od Platformy Obłudy
Maciaszek coś zaczął robić odkąd się odciął od Platformy Obłudy
Z pewnością miejsca postojowe są tam potrzebne. Problem w tym że, jak przypuszczam, dotychczas mieszkańcy okolicznych bloków traktowali ten teren jako swój i parkowali tam bezpłatnie. Teraz trzeba będzie za to samo płacić abonament lub wykupić garaż..Ale prawo własności obowiązuje.
Burmistrz Robert "Dajcie więcej betonu" Maciaszek szczyci się, że buduje drogi. W większości niewiele one zmieniają, bo są głównie łącznikami, które zamiast uspokoić ruch, generują dodatkowy w miejscach, gdzie zupełnie tego nie trzeba (kolejny przykład to pomysł na połączenie Mydlanej z Harnes albo 29 Listopada z Berka Joselewicza). Nie lepiej budować drogi tam gdzie ich nie ma, rozbudowywać infrastrukturę, by móc rozbudowywać miasto? Lanie kolejnego betonu w centrum miasta nie powiększa samego miasta. Tak samo ze stawianiem budynków między budynkami. Czy naprawdę o to chodzi, żeby Chrzanów był ciasny?
Burmistrz Robert "Dajcie więcej betonu" Maciaszek szczyci się, że buduje drogi. W większości niewiele one zmieniają, bo są głównie łącznikami, które zamiast uspokoić ruch, generują dodatkowy w miejscach, gdzie zupełnie tego nie trzeba (kolejny przykład to pomysł na połączenie Mydlanej z Harnes albo 29 Listopada z Berka Joselewicza). Nie lepiej budować drogi tam gdzie ich nie ma, rozbudowywać infrastrukturę, by móc rozbudowywać miasto? Lanie kolejnego betonu w centrum miasta nie powiększa samego miasta. Tak samo ze stawianiem budynków między budynkami. Czy naprawdę o to chodzi, żeby Chrzanów był ciasny?