Chrzanów
Przejazd pod wiaduktem kolejowym w Chrzanowie będzie zamknięty dłużej
Budowa jezdni i chodników na ul. Krakowskiej w Chrzanowie pod wiaduktem kolejowym potrwa dłużej niż zakładano.
Obecnie kierowcy mogą swobodnie jeździć pod czterema przebudowanymi obiektami: nad ul. Zbożową, Powstańców Styczniowych, 29 Listopada oraz Kadłubek.
Zamknięty pozostaje przejazd ul. Krakowską pod zmodernizowanym już wiaduktem, gdzie od połowy października trwa budowa jezdni i chodników.
Jak informowała Dorota Szalacha z zespołu prasowego PKP PLK SA, jeśli tylko warunki atmosferyczne będą sprzyjające, to zasadnicze prace miały być zakończone pod koniec grudnia tego roku.
Wiadomo już, że tak się nie stanie. Jak podał Urząd Miejski w Chrzanowie, wykonawca prac budowlanych poinformował o opóźnieniach w otwarciu przejazdu ul. Krakowską pod wiaduktem.
Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do 31 marca 2023 r. Sytuacja podyktowana jest trudnymi warunkami pogodowymi determinującymi realizację robót.
Po zakończeniu robót w tym miejscu, przejazd będzie się odbywał dwukierunkowo. Szykują się więc spore zmiany w organizacji ruchu.
Przypomnijmy, że obecnie zamknięty dla kierowców jest także przejazd pod dwoma przebudowywanymi zabytkowymi wiaduktami kolejowymi, nad ul. Sienną i Krasickiego.
Czytaj również
Awaria usunięta, autobusy wracają na dotychczasową trasę
Śnieżne przeszkody przy przejściach dla pieszych
Jak w tym roku podróżować w okresie świąteczno-noworocznym
Strażacy z Jankowic trafili do systemu
Błyskawica celuje w mistrzostwo
Piękne rękodzieła i smaczne jedzenie podczas świątecznego weekendu w Krzeszowicach (WIDEO, ZDJĘCIA)
Komentarze
11 komentarzy
ile zapłacą kary?!? odszkodowania dla mieszkańców?!? ile dla ZKKM?!?
Kolejny breking news PKP w przełomie ! Stawiam że szybciej wojna na Ukrainie się skończy niz oni skończa ten remont !
Imponujące, jak długo można remontować 20m drogi. Idziemy na rekord?
Chyba jednak największe szanse, że skończą byłyby gdyby COKOLWIEK tam robili. Skoro i tak nic się nie dzieje to co stało na przeszkodzie, żeby ruch jednak puścić pod wiaduktem? Logika u planistów tego przedsięwzięcia to pani lekkich obyczajów i to mocno przechodzona.
Jak tylko skończy PKP, wchodzi GDDKiA. Potem pewnie WP, LP, ZDW, A4, TAURON i ORLEN. A następnie z powrotem PKP... biznes musi się kręcić, ad mortem
W innych miastach remonty idą sprawnie, Ja to Chrzanów.
Jakby skończyli przed czasem to by był szok, a tak to przecież nic nowego :-)
To jak gra na skrzypcach pajeczycy Tekli.
Oby tylko zdążyli do końca jesieni, bo znowu ich zima zaskoczy,
Dziś nie pryma aprylis to jakieś żarty. Kpina ze społeczeństwa i mieszkańców.
A kto wymyślił remont na zimę chyba jakiś pojeb