Chrzanów
Otwarcie przejazdu pod wiaduktem w Chrzanowie się opóźni

- My nasze prace wykonaliśmy. Mieliśmy przygotować tymczasową organizację ruchu. Tylko że jest ona powiązana z drugą inwestycją, czyli budową ronda na ulicy Krakowskiej. Firma relizująca ją nie dostała w środę zgody na użytkowanie. Być może nastąpi to w piątek lub nawet sobotę - usłuszeliśmy od przedstawicielki firmy ZUE SA, realizującej inwestycję kolejową.
Gdy to już nastąpi, ruch pod wiaduktem na ulicy Krakowskiej będzie się odbywał jednokierunkowo. Droga będzie mieć charakter tymczasowy, czyli - jak wynika z wcześniejszych informacji - zostanie na razie utwardzona.
Taka sytuacja komunikacyjna potrwa do 30 marca 2022 r. Później przyjdzie czas na położenie asfaltu, więc najpewniej przejazd pod wiaduktem na Krakowskiej znów zostanie zamknięty. Pod wiaduktem na razie nie będą jeździły autobusy. Dworzec tymczasowy przy ulicy Wyszyńskiego nadal ma zatem funkcjonować.
Komentarze
8 komentarzy
Treblablabla, trzeba było podejść do tych montujących kosze i spytać ich, kiedy skończą modernizację linii do Oświęcimia!!!
Przypomina to tekst z kultowego ,,Misia" .........nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
za takie "piękne" zaprojektowanie ronda na krakowskiej to powinni tego projektanta powiesić za jaja
Pociągi Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej od 12 grudnia połączą Kraków Główny z Oświęcimiem. Codziennie linię do Oświęcimia przez Trzebinię i Chrzanów będzie obsługiwać 11 par składów Kolei Małopolskich. Nadal na tej trasie będą jeździć także pociągi Polregio. Przedstawiciele Kolei Małopolskich zapowiadają, że od nowego rozkładu jazdy, który zacznie obowiązywać od 12 grudnia tego roku, Szybka Kolej Aglomeracyjna połączy Kraków Główny z Oświęcimiem przez Trzebinię i Chrzanów. Każdego dnia na trasę z częstotliwością co godzinę będzie wyjeżdżać 11 par pociągów małopolskiego przewoźnika. Przewidywany czas jazdy to około 80 minut. Na linii pojawią się najnowsze pociągi Kolei Małopolskich. Oprócz tego nadal na tej linii będą jeździć składy Polregio. Na początek w związku z wciąż trwającą modernizacją linii 93 na odcinku między Oświęcimiem a Trzebinią za część pociągów będą kursować autobusy zastępcze. Po zakończeniu wszystkich prac, co ma nastąpić w połowie przyszłego roku, czas przejazdu prawdopodobnie będzie jeszcze krótszy. Czy coś o tym wspomną Szanowni dziennikarze "Przełom-u"?
Jakież to swojskie polskie...;-)
Właściwie cała ta sprawa z tymi wiaduktami w Chrzanowie i Trzebini to niekończący się serial w wykonaniu PKP i jej różnych odnóg i spółek a także, władz obu miast. Trochę mam żal i pretensję do redaktorów "Przełomu", którzy jako "przedstawiciele" obywateli mający większą siłę przebicia, powinni non-stop atakować i dopytywać odpowiedzialnych za ten stan rzeczy i pokazywać im co obiecywali w sprawie terminu wykonania tych prac. Przecież to jest jawna kpina z tym wszystkim. A dla uzmysłowienia jak to wszystko działa niech będzie przykładem dzisiejsza scenka na dworcu w Trzebini. Na podjeździe na peron 1 stoi opisany napisem "PKP" samochód osobowy a w nim cztery osoby "naradzające się". Więc podchodzę i pytam czy mogliby mi powiedzieć kiedy w końcu na dworcu w Trzebini będzie zamontowane nowe nagłośnienie i elektroniczne tablice informacyjne na peronach (przypominam,że miały być w listopadzie !) A miła pani z tego samochodu odpowiada, że oni są PKP a te roboty ma zrobić PLK i pokazując mi dwóch pracowników montujących kosze na peronie mówi "niech pan ich zapyta oni są z PLK". Jak w knajpie -kelner pokazując na innego kelnera - to jego rejon. Śmiechu warte !! Oczywiście robotnicy z tego PLK też "niekumaci"- "my tylko montujemy kosze" !!
Komentarz został usunięty z powodu złamania regulaminu.
To co się dzieje z tymi wiaduktami w Chrzanowie i Trzebini jest dla mnie niepojęte i niezrozumiałe, a to co w tej sprawie się pisze nic mi nie pomaga tego zrozumieć. Dalej nie potrafię zrozumieć dlaczego te ciągłe opóźnienia, dlaczego "nawierzchnia tymczasowa", dlaczego gotowe wiadukty w Trzebini nie mogą być odebrane. To co mówią i piszą w tej sprawie to typowe lanie wody o niczym, które niczego tak naprawdę nie wyjaśnia.