Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Pozycjonowanie stron - Rzeszów

06.03.2020 10:41 | 0 komentarzy | 1 765 odsłona | red

Materiał promocyjny

Pozycjonowanie stron to najszybszy sposób na zdobycie przewagi konkurencyjnej na jednym z najtrudniejszych rynków w Polsce! Przedsiębiorcy prowadzący swój biznes w Rzeszowie mogą korzystać z dobrej koniunktury i szybkiego rozwoju miasta. To jednak na nic, jeżeli nie uda się wyróżnić spośród licznych konkurentów. Rozwiązaniem jest marketing internetowy i pozycjonowanie strony www. Dlaczego?

0
Pozycjonowanie stron - Rzeszów
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Pozycjonowanie stron Rzeszów - sposób na zdobycie konkurencyjnego rynku

Podkarpacie przez wiele lat było jednym z mniej atrakcyjnych do życia regionów Polski. Jednakże na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat bardzo wiele się w tej kwestii zmieniło. Ogromną rolę odgrywa w tym stolca województwa podkarpackiego, czyli Rzeszów. Miasto rok po roku zajmuje wysokie miejsca w wielu rankingach oraz charakteryzuje się jednym z najszybszych rozwojów w naszych kraju. Idealnie potwierdza to fakt, że pod wieloma względami jedynym miastem rozwijającym się szybciej niż Rzeszów jest Warszawa. W Rzeszowie działa ponad 26 tysięcy przedsiębiorstw operujących w wielu różnych branżach. W mieście bardzo szybko rozwijają się firmy z branży technologii, przemysł lotniczy, informatyczny oraz budowlany. Na dany moment w Rzeszowie żyje już ponad 200 tysięcy mieszkańców, którzy są potencjalnymi klientami każdej z firm. Za szybkim rozwojem podąża duża konkurencja, dlatego przedsiębiorcy muszą szczególnie skupić się na rozwoju i docieraniu do klientów. Najlepszym sposobem na to jest pozycjonowanie stron w Google.

Pozycjonowanie stron w Rzeszowie – czym jest? Na czym polega?

Pozycjonowanie stron internetowych Rzeszów to usługa skierowana głównie do małych i większych przedsiębiorców, którzy zdają sobie sprawę, jak ważną rolę odgrywa dziś marketing internetowy. O le wszyscy wiedzą, że witryna internetowa to „okno na świat” dla firmy, tak nie wszyscy podjęli kroki wystarczające na osiągnięcie zadowalającego ruchu na stronie, który może zmienić się w nowych klientów.  Sama usługa pozycjonowania polega na optymalizacji stron internetowej zarówno w jej obszarze (SEO on-site), jak i poza nią (SEO off-site), co ma na celu poprawę jej pozycji i dotarcie na pierwszą stronę wyników wyszukiwania Google. Jak pokazują statystyki, strony znajdujące się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania przyciągają niemal całość ruchu (ok. 95%), ponieważ zdecydowana większość internautów znajduje interesujące ich informacje na jednej z trzech pierwszych otwartych przez siebie stron.

Co składa się na pozycjonowanie www ?

Każda agencja i freelancer zajmujący się marketingiem internetowym i pozycjonowaniem posiada swoje metody i strategie, które pozwalają na osiągniecie celów ustalonych z klientem. Pozycjonowanie stron Rzeszów wymaga jednak szczególnych starań z racji dużej konkurencji z innymi firmami. Ogólnie działania prowadzące do poprawy pozycji strony obejmują bardzo szeroki zakres – od wybrania słów kluczowych, przez optymalizację strony, aż po dokonanie zmian w kodzie źródłowych i link building.

Współpraca z klientami zaczyna się zazwyczaj od określenia celów i wybraniu słów kluczowych, które pomogą zwiększyć przychody i pozycję firmy. Można wydzielić różne rodzaje słów kluczowych – niektóre z nich od razu wskazują na zainteresowanie internauty zakupem, dlatego mogą być bardziej konkurencyjne i wymagać większych środków na pozycjonowanie (czasu i pieniędzy). Następnie przeprowadza się audyt SEO, czyli analizę witrynę i przygotowanie projektu zmian, które sprawią, że stanie się bardziej czytelna dla użytkowników oraz algorytmów Google. Jednym z najważniejszych czynników decydujących o pozycji strony jest jej zawartość, czyli content. Pozycjonowanie wiąże się ze zmodyfikowaniem opisów, treści oferty oraz z dodaniem artykułów na firmowego bloga. Z publikacją treści bezpośrednio związany jest link builidng, czyli budowanie profilu linkowego. Specjaliści od SEO sprawiają, że na stronę klienta prowadzą wartościowe linki ze stron z wysokim autorytetem. Proces pozycjonowania wymaga niekiedy poprawy jeszcze większej ilości działań, jednak powierzając to zadanie specjalistom, możemy być spokojni o uzyskane po pewnym czasie efekty.

Rodzaje pozycjonowania dla klientów z Rzeszowa

Potrzeby klientów, których interesuje pozycjonowanie stron Rzeszów są bardzo zróżnicowane i często dotyczą kompletnie innych celów. Agencje i SEO freelancerzy są na to przygotowani, dlatego osoby oferujące swoje usług mogą zaproponować swoim klientom bardzo szeroką ofertę. Najczęściej wykorzystywanymi modelami pozycjonowania są:

Local SEO – inaczej pozycjonowanie lokalne, czyli pozycjonowanie skupione głównie na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania odnoszących się do konkretnego obszaru. Jest to oferta skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy świadczą usługi tylko w ściśle określonym miejscu. Jeżeli zależy nam, aby na stronę trafiali jedynie klienci z Rzeszowa i okolic, to pozycjonowanie lokalne jest idealnym rozwiązaniem. Świetnie sprawdza się w przypadku takich działalności jak: lekarze, kancelarie adwokackie, restauracje, firmy budowlane, wypożyczalnie samochodów itd. Metoda charakteryzuje się wyborem słów kluczowych związanym z regionem oraz podaniem specjalnych informacji w wizytówce Google Moja Firma

Pozycjonowanie sklepów internetowych – właściciele sklepów internetowych stanowią ogromna część freelancerów i agencji zajmujących się pozycjonowaniem. Branża e-commerce doskonale rozwija się w naszym kraju, ponieważ coraz więcej osób zaczyna doceniać wygodę dokonywania zakupów przez internet. Daje to ogromne możliwości właścicielom firm, jednak z drugiej strony musimy się liczyć z bardzo dużą konkurencją. Pozycjonowanie w tym modelu wymaga odpowiedniego doboru słów kluczowych, stałego monitorowania statystyk sklepu i zachowania klientów po otwarciu strony oraz dopracowanie content marketingu.

Pozycjonowanie na długi ogon – czyli pozycjonowanie long tail, czyli idealny sposób na zwiększenie ruchu na stosunkowo świeżych stronach internetowych i w branżach ze szczególnie wysoką konkurencją. Często dotyczy to także sklepów internetowych. Słowa kluczowe z długim ogonem to nic innego, jak bardzo sprecyzowane zapytania, które składają się z długiego szyku wyrazów. Osoby wpisujące takie keywords w Google z reguły są dobrze obeznane z tematem i gotowe do skorzystania z oferty.

SERM, czyli pozycjonowanie wizerunkowe – branding, wizerunek i rozpoznawalność marki nigdy nie były ważnymi czynnikami w biznesie jak dziś. W epoce internetu każdy użytkownik może w ciągu sekundy udać się na inną stronę i dokonać zamówienie u konkurencji. Aby tego uniknąć, przedsiębiorcy chcą zbudować jak najmocniejszą markę, która pozwoli im na zdobywanie klientów przez sam pozytywny wizerunek. Dla takich osób idealnym rozwiązaniem jest pozycjonowanie wizerunkowe, ponieważ dzięki niemu w internecie pojawia się wiele pozytywnych opinii o firmie, korzystne informacje o firmie oraz unikalne artykuły sponsorowane, które pokazują firmę jako ekspertów.

Optymalizacja współczynnika konwersji – konwersja to kolejny termin powszechnie używany w marketingu internetowym. W dużym skrócie od wysokości konwersji zależy, ile osób zdecyduje się na skorzystanie z oferty (lub wykonanie pożądanych przez nas działań) po wejściu na stronę. Aby podnieść poziom konwersji, wykorzystuje się m.in. dokładna analiza zachowań internautów na stronie, wprowadzanie i testowanie licznych „drobnych” poprawek oraz dokładne filtrowanie informacji ze statystyk.

 

Pozycjonowanie stron Rzeszów to bardzo korzystna opcja, która pomoże każdej firmie w zdobyciu nowych klientów i „wyszarpaniu” części docelowego rynku dla siebie. Optymalizacja stron, link building, pozycjonowanie strony w Google – tym wszystkim zajmą się specjaliści i sprawią, że Twoja witryna stanie się najlepszym źródłem dochodu!

 

Materiał promocyjny